• Chorvatsko

  • Kdy?

  • Kdo?

  • Mapa

Podmínky rezervace

JAK REZERVOVAT A ZAPLATIT

  • Nemějte obavy, s námi máte jistotu. Jsme přední agentura pro pronájem vil a apartmánů v Chorvatsku.
  • 52 302 zákazníků využilo našich rezervačních služeb od roku 2007! 96,71% zákazníků by nás vyhledalo i pro příští dovolenou.
  • Proč? Protože se staráme o  naše zákazníky a protože všichni chceme strávit vysněnou dovolenou!

REZERVUJTE NYNÍ, ZAPLAŤTE POZDĚJI!

  • Při rezervaci je nutné zaplatit jen 35% zálohy + rezervační poplatek, a zbytek přímo majiteli až když dorazíte do ubytovacího zařízení.
  • Apartmán či vilu lze rezervovat:
  • Přímo na stránce jednotlivé ubytovací jednotky s označením INSTANT REZERVACE. Placení se realizuje kreditními kartami prostřednictvím 100% bezpečné platební platformy Raiffeisen banky.
  • Úhradou na základě doručeného odkazu na proforma fakturu ze strany pracovníka agentury Online Croatia. Lze platit bankovním převodem ve lhůtě 24 hodin od odeslání proforma faktury nebo kreditními kartami prostřednictvím 100% bezpečné platební platformy Raiffeisen banky.
  • Když nezaplatíte do 24 hodin od odeslání odkazu na proforma fakturu bude Vaše rezervace zrušena!Ihned po zaplacení si budete moci vyzvednout svůj voucher spolu s fakturou. Na voucheru budou všechny potřebné údaje o rezervovaném ubytování: jméno hostitele, adresa, telefonní spojení, jméno a příjmení rezervující osoby, počet hostů, výše zbytku k úhradě po příjezdu do ubytovací jednotky a datum příjezdu a datum odjezdu.
  • Rezervační poplatek: 7 % z celkové ceny za ubytování (v rozpětí od 10,00 až nejvíce 150,00 EUR) zahrnuje naši službu a pojištění „bez rizika“!
  • Co znamená pojištění „bez rizika“?
  • VRACÍME VÁM ZÁLOHU V PŘÍPADĚ ZRUŠENÍ CESTY PRO NEPŘEDVÍDATELNÉ OKOLNOSTI!
  • NEPŘEDVÍDATELNÝMI OKOLNOSTMI JSOU:
  • Nečekaná akutní onemocnění (kromě psychických onemocnění), které vyžaduje lékařskou péči
  • Poruchy v těhotenství
  • Úmrtí nebo těžké tělesné poranění zákazníka, manželského nebo nemanželského partnera, s kterým zákazník žije v manželském nebo nemanželském poměru, dítěte, rodičů, sourozence nebo osoby, kterou zákazník opatruje.
  • Rozvodu manželství
  • V rámci zjišťování nepředvídatelných okolností a za účelem vrácení zálohy bude agentura od zákazníků požadovat předložení dokumentace. Pokud dokumentace nebude kompletní anebo nebude prokazovat žádnou z výše uvedených okolností, které agentura považuje za nepředvídatelné, agentura má právo zamítnou vrácení zálohy.
  • Vrácení zálohy znamená vrácení celé uhrazené zálohy po odečtení bankovních poplatků. Prostředky lze převést pouze na devizový účet zákazníka, který je nositelem rezervace a na jeho jméno a příjmení. Vrácení zálohy neznamená vrácení rezervačního poplatku.
  • Cestu lze u agentury zrušit písemně nejpozději tři dny před nástupem dle voucheru.
  • OKOLNOSTI, KTERÉ NEUZNÁVÁME PRO VRÁCENÍ ZÁLOHY: chyby při volbě cesty, nevůle zákazníka cestovat, události ke kterým došlo před zaplacením zálohy ze strany klienta nebo které šlo předvídat, plánované, očekávané nebo posunuté termíny operací, léčebných postupů či zákroků, válka, válečné operace nebo válce podobné události, terorizmus, epidemie a pandemie, přírodní katastrofy, vyšší moc, zákaz či rozhodnutí státní moci, jaderné události apod.
  • A CO KDYŽ DORAZÍME A UBYTOVÁNÍ VYPADÁ JINAK NEŽ NA NAŠÍ STRÁNCE?
  • Nemějte obavy, máme ZÁRUKU VRÁCENÍ PENĚZ! Kontaktujte nás v den příjezdu, pokud existuje jakýkoli problém nebo pokud je ubytování významně jiné, než je popis na našich webových stránkách. Prosíme Vás, abyste nás kontaktovali písemně a detailně popsali spatřené rozdíly v ubytování. Pokud bude Vaše žádost důvodná, rádi Vás přestěhujeme do ubytování vyšší kvality nebo Vám na Vaši žádost vrátíme plnou výši prostředků.
  • Potřebujete další informace?
  • Přečtěte si obchodní podmínky pro zákazníky nebo nás kontaktujte!
  • Nemějte obavy, s námi máte jistotu!

Prozkoumejte více